Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Kanskje et rart spørsmål, men soverytmen er ganske forskjellig mellom en 12-åring og en 2-åring. Noen som vet når barn begynner så smått å sove litt lengre om morningen. Føler jeg har stått opp kl.05.30 i årevis.
Bøggly Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Min gutt på 6 år har i allefall ikke begynt å sove noe lengere enda. Her er det tidlig på'n - midtuke som helg, og jeg kan til tider bli noe oppgitt over en slik våkenhet på en tid av døgnet hvor jeg liker å sove! Fint midt i uka når vi må på jobb og skole, men ille når vi har fri og kan ta det litt med ro!
VK1984 Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Min er 4 år gammel, gutt. Jeg drømmer enda om å sove lenge om morran men det er ikke lett. Han har alltid stått opp tidlig. Men det som er deilig nå er at han er 4 år gammel, Jeg har lært han tven og hvem knapp han trykker på for at barneTV slår seg på. Ja noen ganger finner han på tull, somn lage sin egen frokost, men hører han gå over gulvet så da står jeg opp. Men det blir ikke like god søvn. Jeg har prøvd å holde han våken og lekt mye med han til sent men da våkner han tidligere. Så han legger seg alt mellom 19 - 20 uansett nå. Jo senere jeg legger han jo tidligere og gretten våkner han.
~sjiraff~ Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Snuppa var er ett b menneske (heldigvis!!) og kan fint sove til 0830-9 i helgene, innimellom lenger også. Er hun sent opp sover hun stort sett tilsvarende lenger på morgenen. Hun er 3 år og har vært sånn hvertfall siste året )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå