Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Tok EL test i går kveld, og fikk bare en skyggestrek- det samme nå i dag!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 ? skyggesterk? eller bare en veldig tynn svak strek? hvis det er en antydning til streken du gravid =) for det er hcg hormonet som får frem streken =) klem
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Nei det er EL jeg venter på! men får ikke fram noen ordentlig strek- bare svak, svak, svak.... sånn var det forrige mnd også=( så vet ikke helt om jeg får EL
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 El hva er det igjen? Hmmm, men kan du hjelpe meg å svare på mitt spørsm? venter IKM 26 men kan man teste seg i dag? eller er ikke det noe vits i? har vært unormalt kvalm id et siste. mistet jo spirene mine forrige gang =O( klem
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 EL= eggeløsning (altså jeg tar eggeløsningstester) Du har jo bare to dager til IKM så det kan hende du kan få en positiv test. Jeg hadde tatt en test jeg=) Men ikke bli skuffet om det ikke er noe, for du kan fortsatt være gravid. da kan du bare ta en ny test om et par dager igjen=) Så trist at du mistet sist, ikke gi opp håpet! Plutselig sitter den=)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Har bestemt meg for å ikke sytresse med El tester hadde blitt helt spør tror jeg, Vi ønsker jo oss en baby da, kjøpt stort hus og greier=( Lurer liksom på hvordan man klerer å blir gravid hvis du skjønner synes at alle rundt meg er det og blir det men ikke jeg =( ja skal vel ta en test, håper den er posetiv noe som den ikke antagelig kommer til å være =( Ønkser deg lykke til! Håper du forteller meg hvodan det går! LYKKE TIL =) klem
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Hei! Jeg fikk også bare svake streker sist mnd. Brukte strips bestilt fra billigetester.no. Enten så funket ikke testene på meg eller så hadde eller fant jeg ikke EL Hvilke tester bruker du? Jeg tenkte å gå til innkjøp av CB neste EL. Vet du om man må ha mens for å få EL?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Jeg bruker også de stripsene fra billigtester. Hmm... kanskje jeg skal kjøpe cb også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå