Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 håper d stemmer nå... d kom opp juni på meg så da trodde hun at jeg ville bli gravid nå og føde i juni... tror ikke helt på sånn.. men d hadde vært morro hvis d stemte.. andre som har blitt spådd og d har stemt?
Saftsuse 84 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Ble spådd at jeg skulle bli gravid ganske snart, kanskje allerede i oktober... Prøver liksom å si til meg selv at jeg må ikke bli helt fiksert på dette, men når man prøver og ønsker så innderlig så blir det litt slik alikevell... Hvet jeg kommer til å bli veldig skuffet om det ikke skulle stemme... Har hørt om de her inne som har blitt spådd å bli gravide, og blitt det
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 ja d er derfor jeg blir litt gira.. prøver å ikke bli d.. men det hadde jo vært veldig artighvis d stemte for oss begge to.. hehe... så nå får vi bare vente å se... lykke til.. skal krysse fingrene for deg...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 jeg ble spådd på spå/horoskop her inne..litt morro selvom jeg ikke tror helt på d.. hehe
TinkaLill Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 hei! jeg er også blitt spådd håper det stemmer....så graviditet des/ jan...spennende tid i vente ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå