Ballettmelk Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg må nok melde meg ut av den klubben der gitt....blir nok her en måned til (men da gidder jeg ikke mer, da skal jeg over på 1.tri).. Lykke til dere andre damer!!!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 =( Uff da, men neste gnag melder du deg nok inn i 1 trim =) Har IKM 26 er unormalt kvalm om morgen lurer på om det er noe vits i å ta en graviditetstest? forroge gang endte deg jo fryktelig ikke hadde tvillinger men var ingen fostere inni =( Store lykke klemmer fra meg til deg =) klem
Ballettmelk Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 La oss håpe det er en liten spire der og at den klorer seg fast ! Huff og jeg som var så klar for å bli gravid nå...blææææææhhhhhh
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 blæææææ dumme tanta di altså!!! testet svakt pos. idag tror jeg,men kunne likså gjerne vært skyggestrek,tester på nytt ons.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 hadde IKM i går den 23.9 28 dager etter første dag av mensen,testet i dag med en billig test men viste ingen ting =( hvis jeg ikke får mensen før søndag så tester jeg igjen på mandag. heldig du solstrålen =) Jeg vil også ha et barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå