Gå til innhold

Bekymret for lite liv!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.. Er 20+2 i dag, og har de siste dagene kjent mindre liv enn vanlig. Kjente liv for første gang for ca 3-4 uker siden. Har da kjent regelmessige spark.. Kjenner liv hver dag nå og men det er noe mindre enn tidligere. Blir jo litt bekymret, blir jo bekymret for alt jeg!=) Er det normalt at det kan gå litt i perioder med hvor mye liv man kjenner? Hvordan er det hos dere? Håper på beroligende ord!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31+noen dager (husker ikke akkurat hva det er...) og det er veldig varierenede med liv fra dag til dag... Noen dager er det OL i turn, andre dager er det såvidt det er noen små spark... Og slik har det vært siden første gang jeg kjente liv... Så jeg tror du kan ta det helt med ro... :D Jeg hørte med legen også, og hun sa at det var helt vanlig... :P

Skrevet

Er 25+3 og jeg har det likedan som Catla, så du trenger sikkert ikke å bekymre deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...