allis. Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei dere.. Er 20+2 i dag, og har de siste dagene kjent mindre liv enn vanlig. Kjente liv for første gang for ca 3-4 uker siden. Har da kjent regelmessige spark.. Kjenner liv hver dag nå og men det er noe mindre enn tidligere. Blir jo litt bekymret, blir jo bekymret for alt jeg!=) Er det normalt at det kan gå litt i perioder med hvor mye liv man kjenner? Hvordan er det hos dere? Håper på beroligende ord!
Kjukka Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg er 31+noen dager (husker ikke akkurat hva det er...) og det er veldig varierenede med liv fra dag til dag... Noen dager er det OL i turn, andre dager er det såvidt det er noen små spark... Og slik har det vært siden første gang jeg kjente liv... Så jeg tror du kan ta det helt med ro... Jeg hørte med legen også, og hun sa at det var helt vanlig...
Athina' Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Er 25+3 og jeg har det likedan som Catla, så du trenger sikkert ikke å bekymre deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå