Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som magen begynner å bli litt større så gidder jeg ikke å holde på å barbere leggene mine 2-3 ganger i uka for at det skal holde seg glatt og pent. Så da er det frem med 'smertemaskinen' nemlig epilatoren....sinnsykt effektiv og jeg vet at bare etter ett par måneder(totalt bare to torturrunder) så blir hårveksten betydelig svakere, lysere og mykere, men jeg er så forferdelig pinglete! Og det gjør jo vondt jo! ;p Er det noe man kan gjøre for at det ikke skal kjennes så godt! Kanskje legge varme omslag på bena først kanskje?

Og er det noen av dere som vokser bikinilinja? (og kanskje litt mer?) Ser absolutt fordelen med det, men vet ikke om jeg klarer å gjennomføre det på egen hånd, og her er ikke noen salonger her i området som gjør sånt heller.... Er det gjennomførbart for ei som er litt pinglete også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøle ned huden først med en ispose eller noe ant- da kjennes det ikke så godt.

Men jeg har epilert i over ett år, og det er ikke vondt lenger i det hele tatt. Hold ut, og du får hårløse legger om en stund- uten smerte.

Skrevet

Har ikke prøvd epilator, men har dratt til salong for å få voksa litt godt rundt bikinien og legger. Hadde IKKE klart å gjøre det selv. Men det er jo bare sånn 3 sekunders vondt.

Skrevet

å, d høres jo lurt ut! skulle bare ønske jeg hadde vært litt mer utholdende tidligere, har jo epilert av og til i 2-3 år.....jaja, kansjke en fin tid å begynne på nytt igjen nå :)

Skrevet

Dette er det jeg ser for meg; Har fått lags voksstripsen på, og så.....klarer jeg bare ikke å dra av....vet rett og slett ikke om jeg tør å prøve meg på det på egenhånd, til tross for at jeg absolutt ser fordelene

med det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...