Gå til innhold

Hvor tidlig er det vanlig å kjenne liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12 uker i dag og kjennte litt sånn luftbobler liggnende greier i magen i går kveld. Mener selv det ikke kan være liv jeg kjenner allerede nå. Men det har vært koslig å kjenne noe snart. Nå gleder jeg voldsomt til å bli mamma igjen. Kjenner jeg blir litt missunlig på de som er høygravide eller har fått babyene sine nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig, prøver å tenke tilbake på når jeg kjente liv, men husker jammen ikke. Men små "luftbobler" var det, og som en liten fisk som svømte der inne:) Tror det var engang mellom uke 14-16. Kos deg med graviditeten,det går kjempefort:)

Skrevet

Det er liksom en milepæl i dag, 12 uker på vei liksom. Føler meg litt tryggere nå da.

Skrevet

Ja jeg skal kose meg masse, har bare en lei forkjølelse som ikke vil gi seg heldt. Men det går sikkert over en gang

Skrevet

Jeg har ikke kejnt liv før etter uke 20, så jeg har visst vært sen med å kjenne liv. Forskjellig det der.

Skrevet

Jeg var egentlig sen med å kjenne liv første gangen, var ikke kjempe mye liv heller før de siste 2-3 mndene med guttungen, men mye liv ute i den fri verden skal jeg si dere, for han er aktiv, høyt og lavt hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...