buzzybie Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Startet i går ca.kl.10..hadde mye murring og noen kraftige kynnere..trodde det kom til å starte skikkelig i natt,men...her sitter jeg..fortsatt slim med blod i (friskt) Kan det drive å opne seg uten at det er skikkelig rier som er regelmessige? kommer noen rier,men er sporadisk..er 3 gangs og har ikke hatt det slik med de forrige..da startet riene når jeg begynte å blø..noen som har lignende erfaring,ville dere ha ringt føden?
Mirakel nr 3 :) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Er nok fødseln som er i gang ja, kommer blodig slim når det åpner seg. Du kan selvfølgelig ringe føden for å se hvor mye det er åpnet seg, men du kan og vente til riene er mer regelmessige. Spørs hvor langt unna sykehuset du bor. Lykke til! Er ikke lenge før det er i gang for fullt nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå