<3 qleopatrice <3 Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Tok to tester! Begge positive! Jeg har ikke ikm før 3 okt så dette er UTROLIG!! Lykke til videre! Sender babystøv................................
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Så utrolig morro =) Gratulerer så mye og lykke til videre!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 kan jeg spørre om noe? er det noe vits i å ta gravitidets test når ikm er 26? har litt vondt i magen og er unormalt kvalm om morgen... ingen svarer meg jo. GRATULERER MED NY BABY! =) du er heldig! klem
Mops7 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Den kan slå ut, men det kan være like greit å vente, siden det kan være feil svar på den. (sier jeg som har brukt opp seks tester denne uken. -FØR ikm..) lol
Bomsedeisi Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer så mye. Når har du termin?
Mops7 Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Og det svaret der var til spire-jenten, til JIPPI GRAVID-jenten: Gratulerer gratulerer gratulerer! Kankje det er tvillinger siden det slo ut så fort?? Heheheh.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Takk for gratulasjoner!! Jeg synes det er veldig utrolig at testen slo ut så fort som den gjorde... egentlig har jeg ikke hatt så mye symptomer som sist gradivitet. Men når jeg hadde tatt en test som lyste svak strek så to jeg en cb med engang og da ble det et blått sterk kryss med en gang!! Men kan dette være feil nå det slår ut på 2 tester??? jeg har en igjen som jeg tenkte å bruke i begynnelsen av okt. Tvillinger jah.... det hadde vært noe gitt!!! Gjør ingenting for meg :) Ta en test du somhar ikm 26 den kan jo slå ut!!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2007 ps jeg var HI!! Og tror jeg har termin i begynnelsen av juni!!!
Rafi Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer så mye blir nok spennende tider fremover for deg. Suger til meg babystøv
Hera83 Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer så mye!!!!! Jeg har også IKM 3.oktober (senest), så det var jo ikke så bra for meg å høre at du testet så tidlig, og i tillegg positivt! Får jo bare lyst til å teste jeg også. Men skal prøve å holde meg til helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå