Gå til innhold

Huseiere som ikke har hatt barn... grr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i 1 etasje i et stort hus. 2 etasje er ubebodd, huseierene bare har det tomt for å kunne reise hit å være litt nysgjerrige på oss innimellom.

Vi bor midt inne i skogen i ei lita bygd, har god uteplass.

når vi kom hjem fra en tur hos min mamma i helga,så var det lapp på døra. "bli kvitt divanen snarest,og vennligst rydd opp lekene ute nå, vinteren kommer snart"

Vi har kastet ut en gammel divan(seng) har satt de opp langs husveggen. men vi har ikke fått levert den på søppla ennå grunnet sykdom og mangel på henger. Og vår eldste sønn på 2 1/2 år har litt leker ute, ikke mye i forhold til hva mange andre har. og de lekene han har ute, er i og rundt sandkassa hans.

Jeg synes vi må få velge litt selv hvordan man har det rundt seg, til visse grenser selvfølgelig.men vi har det absolutt ikke rotete eller møkkete rundt oss, bare normalt for en barnefamilie vil jeg si.

Nå er jeg så dritt lei, får kommentarer hver gang de er her om at vi må rydde opp lekene hans, at vi ikke må ha klær liggende rundt i lieligheten (de skaffet et ekstra kleskap til leiligheten for 2 uker siden bare fordi de syntes vi hadde for mye klær som lå fremme..) Vi har snakket om å flytte en stund... men nå fikk vi virkelig et spark bak kan man si.. åh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å skjønner deg godt!!! Kjedelig å bli "overvåket" på den måten, og fortalt hvordan dere skal ha det hele tiden!!!

Tror jeg hadde begynt å sett meg om etter noe annet!!!

Skrevet

Herregud!!! Hadde ringt opp huseier og sagt at viss de ikke ligger unna deres private saker så flytter dere... sålenge dere betaler husleie og ikke ødlegger huset har jo ikke de noe med hva dere gjør eller har i og rundt leil...Jeg hadde blitt fly forbanna!!!!! Kjøpte hus for et par år siden vart møkkalei av å leie.. absolutt å annbefale=)

Skrevet

planen er å få bygge eget hus etterhvert.. men må vente til vi har bedre råd.. gleder meg til den dagen vi sitter i banken og ordner lån til eget hus ja.

De hr visst vært sånn mot alle som har bodd her.. de har ingen barn,og ikke har de noen tantebarn eller barn ellers i familien sin.. de er ekstremt nøye og pirkete Vi betaler leien og holder huset vedlike. Har malet vinduer og gjerder for dem og vi mener vi viser godt at vi tar vare på huset. Må jo gå ann å ha noen gravemaskiner og lastebiler ute til guttungen... er absolutt ikke snakk om mange tingene.

Nei vi er bestemt på å flytte nå ja..

Skrevet

Ute området kan jeg forstå at skal se ok ut...

Kan være greit å samle sammen leker f.eks på kvelden(ha en kasse å putte alt sammen i? Madrassen kan jeg også forstå faktisk...

Men at dere har mye klær liggende rundt inne??? Hva gjør de rundt inne der inne da??? Jeg hadde aldri tillatt at den vi leier av skulle komme innenfor leiligheten så lenge jeg bodde der. De kan ved avtalt besøk få komme inn og sjekke at vi ikke ødelegger boet, men utover det, så har de ingenting der å gjøre.

Lykke til!

Skrevet

Jeg vet ikke hvor du kan klage på dette, men huseier har ikke tillatelse til å gå inn og ut av deres leilighet hvis ikke kontrakten tilsier så. selvom han har nøkkel så "bryter" han seg inn. Divanen har de rett til å si noe på, men ikke hvis du har sagt ifra at det er vanskligheter med å fjerne den pga sykdom el. lignende. angående leker i sandkassa, slik som det er hos oss(leier vi å) saml det opp om kvelden om ikke annet bare opp i sandkassa, det har du lov til! vi er nødt til å samle lekene til valpen vår på kvelden å. men du kan bare legge de pent i sandkassa ;)

men utenom det så synes jeg eierne virker idiotiske og jeg ville flyttet! og sagt ifra til noen om dette som kan gjøre noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...