Nyttårsgull i den store magen Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg er så sliten om dagen! er i 26 uke og har ikke hatt en eneste fraværs dag etter jeg ble gravid. Men i dag ville jeg late som om jeg var syk for jeg er så sliten. Men nå sitter jeg på jobb og angrer på at jeg gikk utav senga mi. Skal til legen igjen neste uke og lurte på å be om råd, kanskje gå litt ned i stilling eller noe, jeg vet ikke... Har vært veldig heldig i svangerskapet, ingen kvalme eller vondt, men har hele tiden vært ufattelig sliten... Hvordan klarer dere andre dere på jobben?
sikat Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Har ahtt det litt sånn som deg, veldig trøtt og sliten. Heldigvis har det vært litt bedre for meg i de siste par ukene(er 22 uker på vei nå), men tror mye av det er takket være en forståelsesfull sjef, som er livredd for å lempe ekstra oppgaver over på meg og som beordrer meg til å ta pauser når han ser jeg er sliten. Men kommer jeg tilbake dit jeg var for ett par uker siden, blir jeg nok å spørre om en %-vis sykemelding hos legen. Er nok bare altfor dumt å skulle presse seg selv hele tiden og bruke opp det lille man har av overskudd på å presse seg gjennom jobbuka. Forresten, noen som vet om jordmor kan skrive ut sykemleding eller må det gjøres av lege?
Nyttårsgull i den store magen Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Har hørt at det bare er leger som kan gi sykemelding.. Jeg tenker å prøve % vis sykemelding. Men synes det er så flaut å klage seg hos legen.. vet det er dumt å tenke sånn, men er så redd for at jeg skal begynne å gråte og bli helt fra meg når jeg skal fortelle han hvordan jeg har det..tar så lett til tårene i disse hormon tider..
sunshine2 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Uff. Jeg kjenner meg sånt igjen i det dere skriver. Jeg er bare 15+4 u på vei, men jeg har vært så trøtt og sliten i dette svangerskapet. Var borte fra jobb torsdag og fredag i forrige uke pga at jeg var så trøtt og sliten. Jeg hadde også hatt veldig vondt i magen natt til torsdag (magen var knalhard) og fikk ikke sove. Gikk til legen, men han fant ikke noe. Prøvde å høre etter fosterlyden, men det er jo litt tidlig for det. Fikk ikke sykemelding, men jeg tørr ikke å spør heller. Syns det er så flaut. Vil liksom stå på til slutt. Håper at jeg blir mer "våken og klar" snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå