izabel Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei, nå er jeg bekymret for SA. Jeg har hatt høy feber og har lest at det er en riskiko for SA eller skader om man er i 1.trimester...Trenger noen oppmuntrende ord nå, er det noen som har hatt høy feber og klart seg fint?
Anette med nr 3 i magen Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 høy feber er ikke så bra i grunn men tror ikke det er noe fare får sa men ta paracet det er den trygeste tabletten får gravide men om den høye feberen ikke gir seg etter et par dager så kontakter du legen din i tilfelle det er en infeksjon eller noe alt fikser seg vettu stor klem på veien
Erisa* Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Heisann! Ta paracet ved feber over 38,5 grader er regelen. Om det fører til SA eller ikke vet jeg ikke, men det er ikke bra for den lille om det blir for varmt. Av samme grunn skal man helst ikke sole seg for mye eller sitte i badstu osv.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Feber er da vel ikke farlig før 40grader???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå