Gå til innhold

hmmm.. ikke ømme pupper


swoop77

Anbefalte innlegg

er det flere enn meg som ikke har fått ømme pupper eller?

fikk jo en gutt i januar07 og husker jo at den gangen fikk jeg veldig fort ømme pupper og at de vokste men denne gangen er det altså ikke antydning til ømme pupper. Begynner å tro at ikke alt er som det skal være for "alle" sier jo at puppene er ømme. hmmm merker at jeg er mye mer nervøs denne gangen og det irriterer meg he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke ømme pupper akkurat nå, men hadde det litt tidlegere, rundt IKM. Mine pupper har ikke vokst noe ennå, sukk. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller! Brystvortene er ømme noen ganger, og "strutter" litt, men ellers ingen tegn....

 

Har ganske store fra før, så håper egentlig at de ikke vil vokse så mye :¤)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt vanlig at puppene ikke blir så ømme når man har ammet frem til ny graviditet eller kort tid siden forrige fødsel. Jeg har heller ikke ømme bryster, fødte i aug. 06 og ammet frem til denne graviditeten (da ville han ikke ha mer, hehe). Har venninner som har tette barn og de opplevde heller ikke å ha ømme bryster 2. gang. Så du kan ta det med ro og tenke at du slipper denne gangen, det er jo bare positivt egentlig:) For det er jo veeeeldig ømt og vondt. Kos deg med magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller! Ike engang antydning til litt vekst;-(

Jeg har ikke ammet/født, men har hatt sa måneden før jeg ble gravid nå på nytt, så det kan jo kanskje ha en sammenheng med det? Jeg var også litt bekymret, men var til ulralyd i går, og så et lite hjerte slå:-), og det til tross for blødninger i helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...