Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Og jeg gleder meg og gruer meg og alt på en gang=) Har foranliggende morkake,så håper den har flyttet seg! Vet den kan gjøre det sener også, men ville så gjerne slippet å vært nervøs for at jeg skal begynne å blø.. Også lurer jeg jo på kjønnet, men er redd det er for tidlig å se.. Er 16+0 i dag, ifølge tidliger UL i uke 14. Noen som vil si lykke til?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Lykke til:-) Jeg skal på ul 5.oktober, blir spennende.
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hei jeg skal også på min første UL i dag. Jeg er i uke 18+4 :-) Masse lykke til .... Både gleder meg og gruer meg jeg også. Skal vite kjønnet og få bilder og dvd. (hilsen en som vet hvordan du har det)
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 lykke til til dere også=9 kan jo prøve å huske å skrive hvordan det gikk jeg:) Skal til sykehuset 20.00
temi & keli Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Lykke til! (Jeg var 16+4 etter tidligere ul'er da jeg var til ordinær forrige mandag.. -men jm mente ungen var for liten til å måle på (rart sagt, eller er det bare jeg som reagerer?), så jeg må tilbake for å få termin... Fikk ny time 11.oktober)
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Vi skal være der 10:50 :-) ikke lenge til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå