Gå til innhold

Noe mot halsbrann?

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe mot halsbrann, som ikke smaker stygt? Kansje noe uten smak?

Har drevet å spist Link når jeg har vært for plaget.. Men jeg får frysninger bare jeg tenker på den gufsne peppermynte smaken... ÆSJA... Smaker jo som fluortabelettene vi tok som små jo..... Blærk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at de derre heart-dropsene (husker ikke hva de heter igjen) skal hjelpe.. vet du hvilke jeg mener? De med romantiske setninger på hver drops ;)

Også melk :)

Ellers finnes det andre preparater enn link mot halsbrann.. husker ikke helt hva det heter, men forhr deg på apoteket !!

Halsbrann er noe shit... hadde det mye u siste del av svangerskapet og under HELE fødselen.. men popp så var han ute, og halsbrannen vekk ;-)

Skrevet

Gaviscon...enten som tyggetabletter eller flytende.

Hjelper godt!

Skrevet

Jeg syns alltid melkeprodukter har vært til hjelp, is, melk o.l... lykke til ;o)

Skrevet

Jeg kan ikke leve uten Garviscon. Smaker godt også. ;)

Skrevet

Å jeg kunne ønske jeg fant noe som hjalp jeg også,prøvd alt jeg snart...

blir gal...

Den Garviscon greia hjelper heller ikke=((((og det smaker helt forferdelig...

Skrevet

gode gamle love hearts funker som fy her:)

Skrevet

kunne ønske noe funka på meg også jeg...

Skrevet

MIN BESTE VENN er flytende Gaviscon..

Lovehearts fungerer greit også..

Skrevet

Jeg hadde også enormt mye halsbrann. Ingen ting hjalp på meg heller. Fikk til slutt en resept av legen på zantac, de hjalp meg kjempe godt. Det er en bruse tab. som en legger noen minutter i vann.

Så måtte jeg holde meg unda masse forskjellig mat som brus, frukt untatt banan, juice og det meste av middager sårlig med tomatsaus og brun saus.

Blir ikke mye igjenn å velge i :-) Levde nesten bare på grovskive og vann på slutten å alt for mye vanilje is. Det var kjempe godt for halsbrann.

Skrevet

PepcidDuo! Kjøpes reseptfritt på apoteket, funker bra, men er jo litt dyrt da. Syns de smaker helt ok!

Men jammen skal jeg prøve love hearts... !

Skrevet

pepcidDuo skal man ikke bruke når man er gravid!

Skrevet

jeg drakk sjokolademilkshake fra mc donalds...funket kjempebra!!

Skrevet

Melk eller mandler :o)

Skrevet

dette funker på meg(sært nok)

lovehearts

nyco

og..hehhe,her kommer gullegget:

bearnaisesaus! gir meg så godt som INGEN logisk forklaring,siden det er jo fett! og fett er jo nettopp en av faktorene som er med på å lage halsbrann! forstå det den som kan,men hjelper gjør det i allefall

Skrevet

hehhe,forøvrig SKAL denne gaviscon hjelpe påALLE i følge innlegg på 3.tri;o) funker den ikke,så gjør man det feil,hevdes det;o)

jajjamennsan..hehhe

Skrevet

Ja sur tullkjerringa på 3 trimester....hehehe

Hjelper med et melk eller/og banan...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...