Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Finnes det noe mot halsbrann, som ikke smaker stygt? Kansje noe uten smak? Har drevet å spist Link når jeg har vært for plaget.. Men jeg får frysninger bare jeg tenker på den gufsne peppermynte smaken... ÆSJA... Smaker jo som fluortabelettene vi tok som små jo..... Blærk...
Stor_smil Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Det sies at de derre heart-dropsene (husker ikke hva de heter igjen) skal hjelpe.. vet du hvilke jeg mener? De med romantiske setninger på hver drops Også melk Ellers finnes det andre preparater enn link mot halsbrann.. husker ikke helt hva det heter, men forhr deg på apoteket !! Halsbrann er noe shit... hadde det mye u siste del av svangerskapet og under HELE fødselen.. men popp så var han ute, og halsbrannen vekk ;-)
frida-73 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Gaviscon...enten som tyggetabletter eller flytende. Hjelper godt!
trollemor med hybelboer Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg syns alltid melkeprodukter har vært til hjelp, is, melk o.l... lykke til ;o)
niros Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 http://www.barnimagen.com/forum/thread/10400940 Hadde skikkelig halsbrann i forrige uke, men etter at jeg begynte å spise rå potet hver kveld og kuttet ut masse av det jeg spise til vanlig så gikk det bort. Linken over har drøssevis med andre tips som jeg også fulgte.
håper på fulltreff Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Jeg kan ikke leve uten Garviscon. Smaker godt også.
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Å jeg kunne ønske jeg fant noe som hjalp jeg også,prøvd alt jeg snart... blir gal... Den Garviscon greia hjelper heller ikke=((((og det smaker helt forferdelig...
Little Dreamer Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 gode gamle love hearts funker som fy her:)
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 kunne ønske noe funka på meg også jeg...
Galskapens overhode Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 MIN BESTE VENN er flytende Gaviscon.. Lovehearts fungerer greit også..
stolt mor til to. Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Jeg hadde også enormt mye halsbrann. Ingen ting hjalp på meg heller. Fikk til slutt en resept av legen på zantac, de hjalp meg kjempe godt. Det er en bruse tab. som en legger noen minutter i vann. Så måtte jeg holde meg unda masse forskjellig mat som brus, frukt untatt banan, juice og det meste av middager sårlig med tomatsaus og brun saus. Blir ikke mye igjenn å velge i :-) Levde nesten bare på grovskive og vann på slutten å alt for mye vanilje is. Det var kjempe godt for halsbrann.
firebarnsmamma Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 PepcidDuo! Kjøpes reseptfritt på apoteket, funker bra, men er jo litt dyrt da. Syns de smaker helt ok! Men jammen skal jeg prøve love hearts... !
Brummeline3barnsmor Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 pepcidDuo skal man ikke bruke når man er gravid!
mamma til 2... Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 jeg drakk sjokolademilkshake fra mc donalds...funket kjempebra!!
prøvekluten+3små Skrevet 25. september 2007 #19 Skrevet 25. september 2007 dette funker på meg(sært nok) lovehearts nyco og..hehhe,her kommer gullegget: bearnaisesaus! gir meg så godt som INGEN logisk forklaring,siden det er jo fett! og fett er jo nettopp en av faktorene som er med på å lage halsbrann! forstå det den som kan,men hjelper gjør det i allefall
prøvekluten+3små Skrevet 25. september 2007 #20 Skrevet 25. september 2007 hehhe,forøvrig SKAL denne gaviscon hjelpe påALLE i følge innlegg på 3.tri;o) funker den ikke,så gjør man det feil,hevdes det;o) jajjamennsan..hehhe
Adriansmor med tulla Skrevet 25. september 2007 #21 Skrevet 25. september 2007 Ja sur tullkjerringa på 3 trimester....hehehe Hjelper med et melk eller/og banan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå