Gå til innhold

Hvor er alle fra??+..=)


vekt81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 27 år kommer fra Rakkestad i Østfold. Har en datter fra før som rekker akkurat å bli 3 år før neste mann kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 år, fra Voss, gift, har en gutt som blir 2 år på julaften og en biteliten gutt i himmelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e på det 26.året mitt, fylle det i nov.. Skal ha første i mai.. Så går her kvalm å fin.. E ifra Vesterålen i Nordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hei... er 22 år og kommer egentli fra Bergen... bor nå i kristiansand... venter førstemann sammen me min mann... : ) gleder oss masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter førstegangskontrollen i dag, fikk jeg beskjed om at termin var 22. mai. Så litt tidligere enn kalkisen på babyverden.no viste (men det er jo ingen sikker vitenskap uansett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...!

Jeg er 23 år (24 i januar) og har termin 20 mai...=) E ifra Melhus kommune i Sør-Trøndelag, men bor no på Levanger i Nord-trøndelag sammen me min kjære.

har ingen onga fra før.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23 snart 24 (feb) venter vår første spire 1 mai. :) er fra oslo men bor i elverum , hedmark, sammen elsklingen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29, bor i Oslo men er iferd med å selge (bor i 4 etg uten heis så litt problematisk sånn fremover..hehe). Skal flytte til rekkehus i Ski og gleder meg til å starte familielivet der :)

 

Termin 31. Mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...