Gå til innhold

Hvor er alle fra??+..=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

*prøve emg litt frem. føler meg helt grønn*

rekker å bli 23 før jeg blir mor.. er fra aurskog-høland.. mitt førstre barn.. termin 12 mai

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også fra Halden:) 33 år, venter mitt første barn-termin 1 mai:)

Skrevet

33, fra Odda, bor i Oslo, har ei på 6 1/2 fra før :)

Skrevet

Jeg er 26 år fra Drammen.Har ingen barn fra før.

Skrevet

Er 27 år kommer fra Rakkestad i Østfold. Har en datter fra før som rekker akkurat å bli 3 år før neste mann kommer.

Skrevet

Jeg blir 23 år i desember og kommer fra Kolbotn (litt utenfor Oslo). Venter min første 1. mai;) Gleder meg masse!!!

Skrevet

26 år, fra Voss, gift, har en gutt som blir 2 år på julaften og en biteliten gutt i himmelen

Skrevet

Hei,

Jeg er 27 (straks 28) fra oslo, samboer. Dette blir vårt første barn:)

Skrevet

Æ e på det 26.året mitt, fylle det i nov.. Skal ha første i mai.. Så går her kvalm å fin.. E ifra Vesterålen i Nordland.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter denne opp jeg, kanskje det har kommet inn noen flere..

Skrevet

Er 23 år, fra Farsund, har ei datter på 12 mnd:)

Skrevet

25 år, bor og studerer i Trondheim. Ingen barn fra før, og gleder meg veldig! :) Termin 25. mai.

Skrevet

har termin 12 mai. er 22 år gammel.. fra aurskog høland i akershus..

Skrevet

hei... er 22 år og kommer egentli fra Bergen... bor nå i kristiansand... venter førstemann sammen me min mann... : ) gleder oss masse!!!

Skrevet

Er egentlig fra Bergen, men bor i Sarpsborg. Er 27 år, har en sønn fra før, og venter nr to den 6. mai

Skrevet

Jente 23 år (24 i des.) fra Norheimsund, bor i Jondal Min samboer og jeg venter vår førstefødde ca 28.Gleder oss masse :)

Skrevet

Etter førstegangskontrollen i dag, fikk jeg beskjed om at termin var 22. mai. Så litt tidligere enn kalkisen på babyverden.no viste (men det er jo ingen sikker vitenskap uansett...)

Skrevet

Jeg er 29 år, fra trøndelag. Venter nr 2 den 27 mai.

Gleder oss masse:D

Skrevet

Hei...!

Jeg er 23 år (24 i januar) og har termin 20 mai...=) E ifra Melhus kommune i Sør-Trøndelag, men bor no på Levanger i Nord-trøndelag sammen me min kjære.

har ingen onga fra før.....

Skrevet

jeg er 23 snart 24 (feb) venter vår første spire 1 mai. :) er fra oslo men bor i elverum , hedmark, sammen elsklingen min:)

Skrevet

Hei. Jeg er 29 år og kommer fra Vest Telemark. Bor på østkanten i Oslo. Venter mitt første barn i mai.

Skrevet

Jeg er 28 år og bor i Fetsund. Har ei jente på 2 fra før og nestemann kommer rundt 9. mai.

Skrevet

Er 29, bor i Oslo men er iferd med å selge (bor i 4 etg uten heis så litt problematisk sånn fremover..hehe). Skal flytte til rekkehus i Ski og gleder meg til å starte familielivet der :)

Termin 31. Mai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...