Gå til innhold

HJEEEELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt har begynt å våkne så inni hampen mye om natta, begynner å bli gaaaal!

våkner med 1-2 timer i mellom hele natta gjennom...

han sover urolig og våkner av at han sitter i senga..

jeg begynner å bli så sliten, og lurer på om det er noen som har opplevd det samme, og som har noen tips og råd..

han er straks 1 år forresten!

takk for all hjelp, fortvila nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han sover på samme rom som deg, ville jeg byttet rom

Skrevet

han sover på eget rom, men pga snorkeproblemer til sambo så er det alltid en som legger seg inn på madrass der.. veit det er dumt, men..

Skrevet

samme skjer her...men er bare et par,tre ganger på natta da...han får en liten flaske med vann, og roer seg da...han sparker av seg dyna, så lurer på om det kan være at han fryser, at han våkner.

Passer på at dyna er over, og satt i ovn, og sokker, og pysj på...så nå fryser han ikke....

men kanskje du kan skjekke om din fryser litt...

ellers så tror jeg det kan være tenner som plager de litt...

Skrevet

Kan det være tenner? Gutten min er 11 mnd., og vi har et sant helvete om natten. Han begynner 1-2 timer etter at vi har lagt han, deretter sover han rundt en time før han enten setter i gang å skrike eller sutrer. Nå driver vi å bygger på huset og har ikke eget rom til han, noen mener det er løsningen, det at de har eget rom.

Jeg har vært så dum at jeg har tatt han over i sengen til meg, det er det eneste som roer han, har han veldig vondt funker ikke det heller. Ganske fortvilende ja, søren å sliten man blir. I natt har han ligget ved siden av meg og nesten sovet hele natten, så i natt skal vi prøve egen seng igjen.

Skrevet

det kan godt være tenner, men har vært sånn her i noen uker nå.. uff, håper bare det blir bedre snart :/

Skrevet

Det tar tid før tennene bryter igjennom, så det kan nok godt vare en stund. Vi har også holdt på et par uker nå, alle nettene er heldigvis ikke like ille. Vi får bite tennene sammen en stund, og håpe det går fort over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...