Guttemamma75 Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Kroppen min har visst gått helt bananas etter at jeg sluttet med p-pillen for ca 3 mnd siden... Har vært mye plaget med vondt i magen, sterke smerter under eggløsning som varer i flere dager (hatt vondt før men da bare i 1-2 timer), har vært svimmel og kvalm og nå har jeg vondt i halebenet!! Alt jeg finner om smerter i halebenet sier at det enten skyldes fall (har ikke falt..) eller bekkenløsning.. Men jeg er jo ikke gravid (enda - ikm 02.10.07) og disse symptomene begynte før eggløsning!! Har vondt i halebenet og området rundt - kjennes som om det er "numment"... Gjør vondt å sitte og ligge, men det går fint å gå og stå... Noen med glupe forslag???? Må visst komme meg til legen denne uken....
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 sånn har det vært her også.helt ille...har alle mulige symptomer.har tilogmed hatt noe som ligner på en festeblødning,men tror neppe det er det,for det kom bare åtte dager etter tr..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Smertene du har i magen kan være cyster som sprekker. Har selv hatt problemer med dette etter jeg sluttet på pillen. Vært til legevakta tre ganger pga sterke magesmerter, på siden. Innvendig UL viste væske i buken og legen mente det var cyste. De anbefalte å begynne på pillen om jeg ville få en slutt på det, noe som ikke akkurat er aktuellt på en stund... Trøsten er at det er ikke farlig, og har heller ingen betydning for fruktbarheten!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 oki bra det ikke har noen betydning for fruktbarheten da
Idun<3tosmå<3 Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 De sa i allefall det... Så da velger jeg foreløbig å tro på det:) Farlig er det i allfall ikke, det er jeg sikker på. Men fy f... så vondt!
Guttemamma75 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Var hos legen på fredag pga vondt i halebenet og utstrålende smerter ned i venstre fot..Han fnøs av det hele og mente det var muskulært...... Vel.. Er nå ikke helt enig i det jeg da.. Har hatt vondt i muskler før og det kjentes IKKE ut som det gjør nå.. Har holdt meg i ro de siste dagene pga har hatt fri og har vært mye bedre.. Blir interressant å se hvordan det blir utover i uka når jeg skal jobbe igjen..... Og enda mer spennende - har ikm på tirsd/onsd!!!! Er øm i brystene og har drømt utrolig mye siste uken pluss er tett i nesen uten å være forkjølet (er visst et gravidsymtpom - har med hormoner som påvirker slimhinnen å gjøre) samt har innimellom "mensenvondt" i magen..... Krysser fingre og tær og håper på det beste men - dette er 3pp så er vel litt mer realistisk nå enn tidligere...... Sitter den ikke denne gangen får vi bare stå på og prøve igjen!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå