Gå til innhold

Hvor lenge har man urolige ben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 33. Må jeg regne med å ha det frem til fødsel? Er så slitsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Ja jeg tror jeg hadde det helt frem til fødsel i mitt forje svangerskap, men det jeg syns hjalp var et godt varmt bad, så badekarret ble brukt omtrent hver dag... har du badekarr? ville i tilfelle valgt å prøvd meg på det, ta godt varmt vann...

lykke til

Skrevet

Har termin på onsdag, og bena er om mulig mer urolig en før - blir koko av det. Så lykke til!

Skrevet

Det har blussa opp no på slutten for mæ også!! Holde på å bli rape gal.... Spesielt på kveldene... Noen råd som hjelper forutenom badekar?? Har ikkje det nemlig...

Skrevet

Aner ikke hva som kan hjelpe jeg - har egentlig ikke prøvd noe heller. Men det er fryktelig ubehagelig - innmari irriterende plage. Som om bena lever sitt eget liv.

Skrevet

Ja, virkelig fæl plage....huske ikkje at æ hadde dette i det hele tatt med førstejenta. Men no har æ heldigvis kun 3 uke igjen!!

Skrevet

Jeg har heller ikke badekar. :( Men takk for tipset!! Noen som har andre tips å komme med??

Skrevet

Magnesium!

Jeg holdt på å bli sprø forrige svangerskap fram til noen anbefalte meg å ta tilskudd av magnesium. Jeg må ta det denne gangen også, ellers blir jeg sprø!

Skrevet

Jeg har vært veldig plaget med dette helt siden uke 26. Har prøvd "alt" men "ingenting" virker. Har ikke sovet mer enn 2 t sammenhengende de siste to mnd så jeg er i ferd med å bli sprø! Går rundt hele natten. Bare fem uker igjen nå... Håper inderlig det gir seg så fort lillegutt er ute.

Har nettopp begynt med magnesium og kalk og håper virkelig det skal hjelpe.

Andre råd jeg har forsøkt (det kan jo hende det helper for andre):

Massaje, tøying, ulltråd rundt leggene (evt ullsokker), Cooling-gel, kalde fotbad, ligge med bena høyt, brennesle-te, banan, jerntilskudd, folat.

Skrevet

3 dager til termin, og jeg har hatt dette i noen mnd. nå. Og det har ikke blitt bedre, tvert om :-(

Har prøvd alle mulige slags råd, og ingenting hjelper på meg. Sover 2 - 3 timer hver natt, arg!

Skrevet

Jeg synest det hjelper med støttestrømper. Orker ikke å gå med de hver dag for jeg synest ikke akkurat de er behagelig å gå med.. Men de dagene jeg går med de føler jeg at bena kribler mye mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...