Gå til innhold

Ville bare skryte litt av wicca:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har spådd graviditet på meg 2 ganger,begge gangene stemt..

2 gangen spådde hun kjønn på meg..Var ganske sikker!!!

Å på flere ul så stemmer dette fortsatt..Hun har også spådd 2 venninner av meg ang kjønn,og stemmer på dem også!!!

Så,wicca fortjener all ros hun kan få å anbefaler alle å bli spådd av henne:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk ****Nurket kommer 2/12-07***** det var koselig. Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet :)

Trenger litt oppmuntring her inne, er så masse sure miner her.

Jeg kommer nok ikke til å spå så mye her inne lenger, men vil ønske alle lykke til.

Klem

Skrevet

Hei Wicca.

Forstår deg godt, har vært noen krasse innlegg om disse spåsidene i det senere. Men.. Hadde jo vært kjempefint for oss som venter så spent på å bli spådd, om du kunne spådd oss før du tar en pause fra sidene? :)

Jeg er en av "anonym" under her skjønner du, og ingen har forsøkt å spå noe på meg.. snufs.. :)

Blir hverken sur eller lei meg om spådommen ikke går i boks jeg, synes bare dette er litt artig. Og siden sjansen til at jeg kommer til å få flere barn ikke er så stor, hadde det jo vært moro om noen kunne "se" at det er en mulighet til at jeg får flere likevel, så får jeg et lite "håp" :)

Samboer driver og hopper av i svingen for tiden, og uhell har jo skjedd før :)

Ville blitt veldig veldig glad, om du kunne forsøkt å se noe på meg..

Vi har to jenter fra før, født 29.05.01 og 05.11.04.

Samboer ønsker ikke flere barn. Jeg sliter litt med helsa, og vi har til tider litt turbulent forhold fordi vi er uenige, men elsker hverandre for det. Jeg drømmer om å få et barn til.

Jeg er født 18.11.75 og han er født 04.02.75.

Lurer på om det er noen grunn for meg å håpe, hva slags kjønn vi evt får, og om du kan se om vi kommer til å holde sammen i fremtiden?

Tusen tusen tusen takk om du gidder å svare meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...