Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å slutte å røyke er ingen lett sak. Har vært røykfri i 3 dager nå..det har vært 3 harde dager skal jeg si dere!! Nå håper jeg bare at en liten spire i magen min kan gjøre at røyken blir lettere å holde seg unna...! Har IKM den 26. *håper*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er! Er det mange rundt deg som røyker?

Skrevet

Så bra gjort. Jeg skjønner godt hva du går igjennom, jeg sluttet for litt over to uker siden.Skal erkjenne at jeg har røyket to sigg siden, men det var absolutt ikke noe godt OG jeg fikk skikkelig vondt i halsen ;) Jeg har lært! Det er vanskeligst sosialt sett. Håper du er sterk nok til å stå på!

I natt hadde jeg min første røykfrie nattevakt, og det gikk bedre enn forventet! Satt t.o.m. ute med røykern og drakk rett i koppen ;)

Nå krysser jeg fingre for at spiren sitter hos oss begge snart. Det hadde gitt SÅ MYE EKSTRA motivasjon!

Lykke til!

(",)

Skrevet

Jeg blir så imponert over å lese dette. Det står virkelig respekt av det!! Stå på videre, der er KJEMPEFLINKE!!!! :0)

Skrevet

Tommel opp og klapp på skulderen. Vet dere, jeg var så heldig/uheldig å få se en ultralyd en gang, da mens mor røykte. For hvert trekk så så det ut som forsteret ynket seg, og etter bare 3 - 4 trekk, så det nesten ut som det lå og skalv.Vet jo ikke om fosteret i det hele tatt kjente noe, men det var intet hyggelig syn. Og moren dette gjaldt, slutett på dagen,

Skrevet

Imponerende. Står respekt av deg :-)

Skrevet

så bra!!bare å fortsette,blir lettere!!

eneste jeg har røyket den siste mnd er litt på en fest forige lørdag

også tok jeg èn røyk på fredag.

nå går det kjempe bra!tenker på det,men koser meg med å være

"ren"...stinker ikke av klærne og du slipper det suget.

er jo seff vanskelig når du er sammen med mange som røyker,men

regner med at det også går greit etter en stund.

masse lykke til videre!!!!

Skrevet

Tusen hjertlig takk for all støtte å motiverende ord. Alle vennene mine røyker og skal faktisk på min første nattevakt i natt jeg også=) Røykesuget har avtatt veldig kjenner jeg...de to første dagene var grusomme=) Akter ikke å gå igjennom disse dagene en gang til på grunn av EN røyk...så dette skal jeg klare=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...