Gå til innhold

Får ikke sove....

Mor til en stor og en liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter sånn med å få sove om nettene pga jeg føler meg så stor og tung og har halsbrann, er hovnet opp i hender og ben og har en overaktiv baby som ikke vil sove når jeg vil.....

Er "bare" 31 dager til termin og dagene går heldigvis fort, men jeg er så sliten om dagene av for lite søvn så jeg gruer litt til fødselen, at jeg skal være for utslitt når den starter.... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, ikke moro............. Men jeg har litt lenger til termin da, så synes søvnproblemene har starta tidlig.....=(

Skrevet

Samme her.. har enda leeenge igjen til termin å sliter allerede ganske mye med å få sove på nettene.. Kjipt:/

Skrevet

Slenger meg på her, jeg også... Stor, tung, BL og spent!!! 19 dager til termin, men går vel over tiden igjen, så jeg gleder meg ikke for tidlig...

Prøver å få meg en lur på ettermiddag. Lang nattesøvn blir det ikke noe av da det er vondt å snu seg, så da våkner jeg. Stiv og støl etter samme stilling kreker jeg meg ut på toa, for så å prøve å sove et par timer til etterpå. Trøster meg med at jeg blir vant til å våkne til amming etc.

Du må passe på å få hvile nok om dagen, eller blir du nok som du sier temmelig utslitt.

Trøsteklem til alle "natteranglere".

Skrevet

her er det heldigvis 2 dager til termin, men har hatt mine sovnløse netter ja;) ser ut som ett vandrende spøkelse, blek og helt svart under øynene..

til meg er det full aktivitet til rundt kl 3, så hikker vi, så er det natta;) stemmer hver natt, så sitter egentlig bare å venter!

hjelper vel ikke akkurat på at jeg er VELDIG klar for fødsel og kjenner masse inbilte ting hele tiden;)

liker ikke å legge meg jeg.. synes det er kjempe ubehagelig og gruer meg til det bestandig..

jaja.. det er vel en av "bivirkningene" vi må igjennom det OGSÅ!!;)

Skrevet

slenger meg m på denne jeg oxo. har nesten blitt en vane nå,, har bare 10 dager igjen til termin jeg da:) gleder meg:)

sovnet ikke før halv 6 på morgenkvisten forje natten.. og våknet halv 12. oxo sov jeg en time på ettermiddagen.. så blir spennende å se åssen d blir i natt..:)

Skrevet

Sliter med det samme her. Har nettopp vagget meg en tur inn på kjøkkenet for å ta meg ett glass med melk. Hender og føtter verker på grunn av vann i kroppen. 32 dager igjen til termin.....

Godt alle disse plagene forsvinner etter fødselen ;)

Blir en god dag på jobb i morgen....

Skrevet

jeg vill si jeg er ganske heldig som ikke har noen andre å tenke på.. barn som skal i barnehagen eller på skolen..

føler virkelig med dere som MÅ opp.. kan ikke være lett, selv enser jeg verken vekkeklokka eller det faktum at sambo faktisk drar på jobb om morgenen..

Skrevet

føler virkelig med deg tøysekopp..

kan ikke være noe god situasjon å være i. jeg var (heldigvis..?) ut i ferie da jeg var rundt 29 uker til 33 uker på vei og har såpass fysisk krevende arbeid at jeg ble sykmeldt etter ei uke tilbake på jobb..

men det var "heldigvis" forventet av arb.kollegaer da de synes det var tøft av meg å holde ut såpass lenge.. godt å vite at de støtter en, for det verste som finnes er å få følelsen av å svikte jobb!

Skrevet

Sover nesten ikke i det hele tatt... Er slitsomt å være høygravid ( 16 dager igjen til termin ) å ha to barn på 4 år og 2,5 år springende rundt. ( Er heldigvis i barnehagen om dagene ) Ligger for mye å grubler å tenker på hvordan denne fødselen skal bli, å når den starter. Håper ikke den starter om natten, da min mann jobber i kr.sand hver natt. Bor i stavanger.

Er mye som skal gjøres også...

Prøver å slappe av, men det er ikke lett...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...