Willy Wonka Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 grader? maskin? såpemiddel? etterbehandling?
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 jeg vasker det som vanlig ull....30 grader med Milo vaske og skyllemiddel. Tørker det flatt på tørkestativ, strekker i det når det er tørt.
Willy Wonka Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Nøstebarn sier jeg ikke trenger å vaske de, men synes de lukter litt vel sau.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Ja jeg ville vasket det. Lammeskinnet fra nøstebarn lukter sau ja! Vaske det på 30 grader med milo og litt skyllemiddel. La det tørke sakte, ikke på badegulvet. Strekk i det mens det tørket.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Strekk i det mens det tørker, skulle det være!
Willy Wonka Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Forsvant lukten av sau etter vask??
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Har en venninne som driver med hest, og i stallen bruker de visst endel lammeskin..og for å vaske det får de tak i et spesielt vaskemiddel til lammeull i hestebutikker. Dette bruker hun og på lammeullet til gutten hennes, og tar visst veldig godt vare på denne type ull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå