snartmammapåny Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Prøver å finne meg en fin jeans... sitter å søker litt på nettet nå... og lurer derfor på dette... Noen som har erfaring? Er de fine og gode, eller er det "rip off" og bortkastede penger??
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hver sin smak, liksom... Jeg synes ikke de er noe fine - men nå synes jeg ALLE har dem..... Og jeg takler ikke sånt!
mammaen til G & A Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Synes ikke buksene er noe fine av eller paa=) Men hver sin smak=)
kroi Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Er ikke det avhengig av hvordan du sjøl ser ut???? Bukser som er "fine på" noen, kan se helt jævlig ut på andre med annen fasong...eller?
Carnivale Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 De er utrolig lite fine, spør du meg. Men jeg liker ikke sånn "chav"-mote. Burberry og R&R-jeans...huuuh.
minst Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Har ennå ikke sett en fin rompe i de buksene... hehe
Pixie Power Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Enig med minst, ennå ikke sett en eneste en som kler dem. Detaljer på rumpa trekker jo oppmerksomheten dit, det er det mange som glemmer.... Bortsett fra det handler det jo om smak og behag. Jeg er ikke stor fan av de buksene.
Pixie Power Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Men som med alle andre bukser (og klær generelt), så kommer det jo helt an på kroppsfasongen. At de sitter fint /stygt på noen betyr ikke at de sitter fint/stygt på alle,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå