Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 To ganger i dag når jeg har vært på do og gjort nr.2 (sorry detaljer!!) og presset litt ekstra så kom det veldig slimete utflod ut fra skjeden... Litt sånn rødbrun.... Mest brun... Hva kan dette være??? Slimproppen? Fødeklar er jeg også...
Aylinah Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Ikke at jeg har sett slimproppen min og er heller ingen ekspert,men somjeg har hørt andre fortelle kan dette høres litt slimpropp ut ja ) hehe
Jorunn79 m/ jente i magen Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Har fått beskjed at slimproppen kan være veldig seig utflod... noen ganger med blodspor... slimproppen min var brun utflod i trusa... så ikke ut som en propp en gang
Noddy78, en av hver! Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Min også var brun og litt grøtete..sorry. Liknet litt på siste mensdagene. Mamma hadde akkurat det samme med meg.
prøvekluten+3små Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 slimproppen kan man ikke unngå å legge merke til spør du meg...seigere gørr ska man leite lenge etter;o) kan d ikke være et sprukket blodkar da? er jo blodet brunlig så er det jo gammelt,og ikke friskt blod d som kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå