Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Brownies-kake.. Men kan ikke lage opp den Torogreia NÅÅ vel?? Får vel vente til imrg.. Tror jeg!
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Kan man vel, om man vil! Selv stapper jeg i meg sjokolade her jeg sitter - faktisk.....
Har byttet nick ! Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Brownies er ikke noe godt ... !!! Men sjokoladekaka jeg fortærer nå er rett og slett nyyyyyyyyyyydelig
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 For øvrig helt enig med LadyBlueBird... Jeg liker ikke brownies... Ikke liker jeg sjokoladekake heller, når det er sagt... Igrunn ikke et storfan av kaker generelt=P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2007 Nå var du slem LadyBlueBird! *finne frem egg, smør for å smelte og vann, helle oppi sammen me toro-posen, vispe i noen minutter, sette i ovnen og vente i 30min* Jeg vil.. VIL.. Blir så fristet av å høre at du spises sjokoladekake.. Og jo!!! Begge dere to: Brownies er GODT! Da har dere ikke smakt MIN iallefall! hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå