Fia77 og mamma! :) Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 dere som har det, før babyen skal ta det i bruk???
Bystedt Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Det er ikke nødvendig, men rist det godt og heng det til lufting. :-)
veslamøy Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg har kjøpt både lammeskinnspose og lammeskinn, tror ikke jeg skal vaske det først.. Men lufte det skikkelig godt.. Det må vel holde.. eller? Egentlig litt usikker på dette selv også.. Noen andre som har en mening?
Fia77 og mamma! :) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 Alle bakterier dør jo etter en tur i fryseboksen også tenkte jeg på... Kanskje legge det i en pose der et døgn,eller funker ikke det tro??? :-)
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Det var det jeg tenkte gjøre også! Legge det i fryseren, lufte det, kanskje fryse deg igjen... og så lufte det ofte. Skal legge det i en pose ja! Det går jo an å rense det da, men jeg tror ikke det er nødvendig!!
Fia77 og mamma! :) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2007 Fryse meg??? He he..... Ja,tror det bør holde med frysing og lufting. Så da gjør jeg det!
Gjest spinella Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Gjorde det sist. Nå skal nestemann ha samme skinnet og kommer ikke til å vaske det denne gangen. Ikke nødvendig.
Willy Wonka Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Vi må ikke bli helt hysteriske heller. Jeg har hatt de to lammeskinnene jeg kjøpte på Nøstebarn (et til vogn, et til sengen) hengende ute til lufting i flere uker. Banket og ristet dem flere ganger. Sikkert hysterisk nok det, hehe.. .men de hos nøstebarn sier det ikke er nødvendig med vask....så da gjør jeg ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå