Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Min gutt på snart 7 mnd snur seg over på magen eller på siden. Jeg snur han tilbake,men han snur seg igjen med en gang.. Jeg kan jo ikke drive og snu han hele natta heller???
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Ingen som kan svare på dette??
Frk. Vable Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Da kan han bare sove slik han vil, har jeg hørt. Ikke noe å gjøre med når de snur seg av seg selv. Man kan ikke være oppe hele natten å passe på heller...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 samme med vår 7 mnd sønn. Snur seg på magen, og kan snu seg tilbake og gjør det. Når jeg ser det, snur jeg han tilbake på ryggen. Men jeg setter ikke på vekkerklokka for å sjekke han. Men som sagt, han klarer å snu seg tilbake på ryggen. Da er det greit sier vår HS. Mens om sagt, er jeg våken så snur jeg han tilbake på rygg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Snuppa vår snudde seg over på magen fra hun var 3 mndr. Jeg brukte babysafe på henne om natta til hun var 6 mndr. slik at hun ikke kunne snu seg. Så slapp jeg henne løs. Vil bare sove på mage, men stresset ikke med å snu henne tilbake (sov på eget rom fra 6 mndr). Syntes da at hun var stor nok til at det var ok- hun kunne da snu seg selv også fra mage til rygg uten problem. Orket ikke å være hysterisk og spenne henne mer fast.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 7mndr. ja. Snart får du et annet problem: baby som reiser seg om natta, men som ikke vet hvordan man skal sette seg ned! DET er slitsom det! Man skal ikke hjelpe dem for mye fordi de skal finne ut av hvordan man setter seg selv, samtidig har man trøtt baby i senga som står og roper. Lykke til!
Pølsa Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Hi hi, kjenner meg igjen der ja. Tassen her er veldig flink til å reise seg opp, men har ikke snøring på å sette seg ned igjen, så det blir mye knall og fall. Han har riktignok ikke gjort det om natta ennå, men han oppdager vel snart at det går an. Forøvrig er det ikke noe i veien for at barn sover på magen når de har blitt så store at de snur seg selv, har i hvertfall min helsesøster sagt.
camillah 2 små Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Aner ikke, men har hørt at risken for krybbedød ved samsoving minker kraftig etter åtte uker!
VK1984 Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Sorry dette kan bli tatt feil... men jeg sier det uansett... Jeg syntes dette blir for overbeskyttende. Når en unge snur seg selv fra rygg til mage ja så la ungen ligge på magen da. Når den snur seg selv så går det jo bra. Mange barn ligger på siden fra fødsel av og det er sjelden probem. Min sønn lå på magen fra han var 2 dager gammel. han sov ikke på ryggen. Mitt svar på ditt spørsmål er . : Når de snur seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå