Gå til innhold

"se hva den snille onkel har med"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt satt ut her jeg.Var ute med gutta da nabo gutten dro ned buksa nesten dytta "utstyret sitt i annsiktet på minstemann på 17 mnd.....

"se hva den snille onkel har med" sa han.

Jeg reagerte med å bli forbanna på ungen.MEN han ga seg ikke og gjorde dette flere ganger.Vi var tre voksne som så dette og snakket til han.Unger har fantasi,men Sånne fantasier mener jeg ikke er normalt og det skremmer vettet av meg.

Hva i all verden gjør jeg......??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med foreldrene hans...

Jeg hadde ikke akseptert en slik handling OG jeg hadde begynt å lurt på om den ungen har opplevd noe små unger ikke skal noensinne få oppleve..

Skrevet

jeg hadde nok tenkt at den gutten må ha fått det fra noe.. og trist nok hadde jeg gjettet på at den gutten har en "snill onkel" som ikke er så snill:/

Skrevet

Hvor gammel er denne nabogutten som sa dette da?

Skrevet

Han er 7 år.Nei jeg fatter ikke hvordan en unge får sånt fra.En ting er å vise frem tissen i den aldreren,men er rimelig uvanlig med en slik kommentar og i tillegg gjøre noe sånt med voksne tilstede......vet ikke jeg,men er det et "rop om hjelp" tenker jeg?

Skrevet

Jeg ville tatt det meget alvorlig, en syvåring kommer ikke med sånt bare sånn av seg selv, ville tatt det forsiktig opp med foreldrene.. Slikt er ofte ett tegn på at noe er veldig veldig galt:(

Skrevet

Det var akkurat det jeg også tenkte da jeg leste innlegget ditt.

Dette må være et rop om hjelp.

Dette må du ikke la passere i stillhet.

Skrevet

Som alle andre skriver, dette kan nok være et rop om hjelp... Hadde nok tatt det opp med foreldrene. Høres skummelt ut...

Skrevet

Dette må du ta opp me foreldrene.

Hvis han sier onkel, så er det mye som tyder på en slem onkel.

Men det trenger ikke å være i familie heller, mange kan ha "onkel" som er gode venner av familien.

Skrevet

Problemet er at foreldrene kan jeg ikke snakke med.Vi går videre med dette ja...Ikke bare dette som er grunnen til det,men det fikk begeret til å toppe seg for meg.

Dumt av meg å skrive om det her,men ser at flere tenker som meg her.

Unormal fantasi:o((

Skrevet

bra dere går videre, kanskje kan dere bidra til å stoppe noe som absolutt ikke burde foregå!!

Skrevet

Men, dere var flere..

Og da finner dere en løsning sammen.

En slik oppførsel er veldig typisk, og især når man er så liten som han.

Han vet ikke at det som skjer me han er feil og han viser det på andre områder men kan gjerne skjule det for foreldrene fordi overgriperen sier at ingen skal vite om det og iallefall IKKE foreldre og familie.

Har vært borti den selv.

Og, noen barn har en unormal fantasi, men slike fantasier og denmåten som han sa det på (utifra innlegget å dømme) virker dette mer alvorlig enn som så.

Godt dere går videre på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...