Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Gutten vår ligger an til å bli over 4,5 kilo vurdert etter ul i uke 32. Lurer på om det er vanlig å måle bekkenet innvendig for å evt vurdere keisersnitt?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hvis du ikke er veeeldig lav så er det ikke vanlig, da de fleste har stort nok bekken, men ingen regler uten unntak, jeg er 1,55 og fikk ikke måle mitt bekken første gang da "jeg hadde så kvinnelige hofter..." vel kvinnelig å kvinnelig fru blom, mi tulla på 4200 kom aldri ned. Denne gang fikk jeg heller ikke da de ikke gjorde dette når barnet hadde lagt seg ned med hodet, men fikk innvilget ks, eller anbefalt det da legen menet hun ville være en plass mellom 4,5 og 5kg. Anbefaler deg iallefall til å snakke med noen om dette hvis du bekymrer deg masse. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Takk for svar. Jeg er 1,77 så kanskje ingen fare...? Er også bred over hoftene, men har hørt at bekken innvendig kan være smalt for det. Skal uansett høre med jm ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå