Gjest Skrevet 23. september 2007 #26 Skrevet 23. september 2007 Hahahaha.... Tar deg nær av at du ikke får bilder....? Jeg tør jo ikke sende bilder, for da kan du spre dem rundt - ikke bra;-) og da finner du ut hva jeg heter (mistenker at du kan vite det allerede) og da blir det enklere for deg å få fakta på bordet=P Hvordna ser jeg ut da? Siden du har sett bilder og greier... Uttdyp, takk!! Lyn er alltid best i byen, forstå det da!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. september 2007 Forfatter #27 Skrevet 23. september 2007 Fakta regner jeg me å ha ganske snart.. Kanskje jeg har det allerede! DU HAR SETT MEG! Og jeg har ikke sett deg! (iallefall som du vet om, for er jo ikke sikkert at jeg har en spion heller, men hvem vet.. Er jo truende til det.. Kan jo kanskje være en torpedo åsså....) Er nysgjerrig jo!!! Hehe, kanskje vet jeg, kanskje ikke:p hihi Se deg selv i speilet, så finner du ut! Tror jeg snart må tekste spionen min og få han til å spraye huset ditt me Engas pene farger!
Gjest Skrevet 23. september 2007 #28 Skrevet 23. september 2007 Hehehe... nysgjerrig på hva...?? Jeg sa jo du skulle få se meg om du ville? =P Huset ville ikke sett ut i Enga sine farger... Du må for øvrig si deg enig i at rødt og hvitt passer langt bedre sammen:)! Jasså, og hvilke fakta har du kanskje allerede? PÅ BORDET!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. september 2007 Forfatter #29 Skrevet 23. september 2007 Jeg vil se deg.. Vil.. VIL!!!!! Du må forøvrig si at du ikke mente det der?? Haha, rødt og hvitt.. Neinei!!! Enga er mye bedre me sine farger, både borte og hjemme! Hvilke fakta jeg har? Nysgjerrig?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #30 Skrevet 24. september 2007 Hehehe... Sleng over mailadressen din, så skal du få se=P Oooog såklart mente jeg det der;-) Rødt og hvitt er NYDELIG sammen:)! (Det ser da alle som faktisk kan noe om farger!!) Du får da se til å komme opp med alle fakta ja... Fair play?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2007 Forfatter #31 Skrevet 24. september 2007 mailadr: vå[email protected] Hehe, neida! Har ikke kommet så langt som å ha en slik hotmailadr, men neste gange jeg skal ha en ny adr.. Blir det det! Rødt & hvitt? TRor heller DU må kunne litt om farger.. *riste på hodet* Fair Play. Neeiiiijj... Dessuten fikk jeg frist til en uke ETTER jeg hadde flytta til Ål, og det har ikke jeg gjort enda!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #32 Skrevet 24. september 2007 Nei, legg meg til da: [email protected] Rødt og hvitt er SUPERT sammen skal jeg si deg:)! PØH Eeeh... JEg ombestemte meg... Du har 3 dager til på deg!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2007 Forfatter #33 Skrevet 24. september 2007 Hihi!p Nei, det er ikke det.. Er det mulig å være dum? 3dager? Ok.. Du har da gitt meg så mange tips allerede så svaret har jeg i lomma!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #34 Skrevet 24. september 2007 Ja, men så kom med fakta på bordet NÅ da... Skal som sagt si sannheten....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2007 Forfatter #35 Skrevet 24. september 2007 Nei, har tre dager. Og det akter jeg å holde. For jeg vil nødig gjøre feil og derfor må jeg være 110%sikker. Mangler bare ett prosent.. Men, allikevel.. Vil ikke ta feil! .p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå