<3 qleopatrice <3 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Vi har holdt det veldig hemmelig at vi prøver... dette var en pasient fra der jeg jobber. Hun spurte om jeg var gravid fordi hun merker at gravide får en spesiell gnist i øynene.... jeg sa nei... for jeg har ikke ikm før 3 okt. Men det var så spesielt siden vi prøver.. dette er 1 pp. Men håper det er rett... skal teste i morgen bare for morsomt Klarer jo bare ikke vente. Noen som har hatt lignende opplevelse??
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jepp, en kollega sa til meg forrige helg at jeg ventet barn.. Jeg bare "hææh??" Jeg har ikm idag.. ingen tegn ennå, så det kan jo bli spennende dette;) Vi også holder prøvingen veeeeldig hemmeli, 1 pp her også
<3 qleopatrice <3 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 HUn hadde rett!!!!!!! Jeg er gravid! testet i dag og fikk 2 positive tester. Jippi! Helt utrolig ikm er 3 okt.!
Dægern døtte Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Så morsomt da:-) Grattulerer så mye!!! Hmm, jeg har IKM 3.okt jeg også og syntes jeg har symptomer, men har ikke testet ennå da:-) Tenkte jeg skulle teste på jobb onsdag, jobber på legekontor og der er testene lett tilgjengelige he,he
Gokkel 15pp Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer, gratulerer. Det var moro. Har selv ikm i dag (tror jeg da, litt variable sykluser), men jeg er med i gjengen som skal teste på onsdag., Er vår 7 pp, derfor nicket. Løper stadig å sjekker om en viss tante har kommet på besøk, men fredelig enda. Håper Håper. Kos deg med svangerskapet. Masse lykkeønskninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå