Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Har noen spørsmål.. Har så lyst til å begynne med Reductil men vet ikke hvordan jeg skal legge det frem for legen min. Har en BMI som er mer enn høy nok, men sist så fikk jeg Xenical og det hjelper ikke. Jeg spiser ikke så mye fettholdig mat, jeg bare spiser mye og ofte og er avhengig av søtsaker. Er det noen gode argumenter jeg kan bruke ovenfor legen min? Må jeg dra dit jevnlig for å veie meg? Hvor høyt blodtrykk kan man ha? Håper noen kan svare meg på dette! Kanskje noen kan legge det ut på Slankedebatten for meg også? Vil så gjerne være anonym..
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Dette faktisk har jeg lurte på... så kanskje får mer svar her
AnTiLoPeSvIn Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 hei. jeg bruker reductil og er strålende fornøyd:) jeg har en bmi på 26 og fikk det. han målte heller ikke blodtrykket mitt. møkkalege. he he men greit for meg. fikk det jo:) men du skal ha et normalt blodtrykk og det skal sjekkes hver 14 dag. etter hvert reduserer sjekk av blodtrykk. men har du alt det som skal til så tror jeg ikke legen kan nekte deg det. kan si at du vil prøve noe nytt. at en demp på sultet vil være hjelpe deg på veien.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 hva er forskjellen mellom xenical og Reductil? Jeg veier 67-68kg, og har bmi på ca. 26 ... men ekstrem misfornøyd med kroppen...har jeg en sjans?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå