Gå til innhold

problem å være anonym??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jo skjønt at det er negativt å være anonym her... Jeg for min del signere konsekvent med anonym. Ikke fordi det er store saken, men hvorfor skal andre vite nicket mitt?? Så lenge man oppfører seg og bruker vanlig folkeskikk, så synes jeg at det å være anonym er helt greit. Og har jeg en dårlig dag, så er jeg anonym da og. Det er jo bare det at ordene blir sittende fast her, siden de er skrevet. På gaten forsvinner ordene så fort, og dermed glemmes. Så når noen har et raptus, kan det jo være at noen rett og slett har en dårlig dag og ikke klarer å styre seg. Så da er det jo greit å være anonym, så slipper man å slite med den ene dårlige dagen man hadde. Vi er jo en gjeng hormon kvinner... ;)

Hilsen den som alltid signerer med:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes egentlig att det er helt greit att folk signerer med anonym, så lenge de kommer med ordentlige svar=) Har vært her inne og på dib i over 2 år, og det er ufattelig mye drit som har blitt skrevet av anonyme brukere iløpet av de 2 årene. Og det er ikke bra..

Hilsen den som alltid signerer med:

Skrevet

Er man ikke egnetlig anonym selv om man har nick da?? Hva er vitsen med nick dersom man ikke skal bruke det?

Du skaper deg en liten identitet med nicket, og man blir litt "kjent" på den måten. Så man kjenner igjen "folk" og vet litt hva de står for og mener. Med anonym så ungår du dette og det er ikke mulig å vite for det er så mange anonyme. Så en gang kan du mene det og en gang kan du mene noe annet. Du kan legge inn innlegg kun for provokasjon og du kan mene noe fantastisk som mange er ening med deg i. Men det blir uansett mer vanskelig å respondere på anonym syns jeg, og jeg skjønner ikke vitsen å være anonym når du er "anonym" likevel med et nick.

Skrevet

Er som Beama sier at det blir sagt så mye dritt av anonyme at det er derfor man kan reagere når folk er anonym. Jeg har ikke noe problem med anonyme eller andre folk så lenge de vet hvordan man skal oppføre seg og har folkeskikk, som sagt dette gjelder alle :-)

Skrevet

Helt greit at folk er anonyme, men man trenger vell ikke å være ufin og frekk mot andre. Greit vi går rundt som noen potensielle hormonbomber, men det går ann å vise litt folkeskikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...