Gå til innhold

PLANLEGGER JULEN! Men foreldrene mine vil ikke ha oss på besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller min stemor og far... Det første han begrunnet det med var at de hadde nettopp hatt en 18 mnd ungen deres blir fire år, så dårlig og si noe sånnt! SÅ de ville bare ha ro!!!! For det var jo så slitsomt i den alderen der! osv osv. Jeg har ikke feriet jul med faren min på ja fire fem år? husker ikke sist jul vi var samlet siden vi bor så langt fra! BLIR SÅ IRRITERT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke DU invitere de da?

Skrevet

"Det første han begrunnet det med var at de hadde nettopp hatt en 18 mnd ungen deres blir fire år, så dårlig og si noe sånnt!"

Hva menes med denne setninga?

Skrevet

De vil jo ikke komme til meg! For jeg har liten plass og det er bare mamma som bor her nede. De har tre nye unger da blir det 7 pers i en tre roms! Og det går ikke på det, det er "familien som skal være samlet i jula skjønner den nye familien til pappa! åhhhhh

Skrevet

utrolig spesielt og si noe slikt.. sikker på at det er din far som sier det, og ikke stemor?? min stemor styrt pappa

Skrevet

Hehe, sebastian; det er da ikke alltid det er stemor som er ond....Vi er i virkeligheten nå, ikke eventyrland...;P

Skrevet

nettopp hatt noen unger? er det ikke 3 mnd til jul da?

Skrevet

De mener vi orker ikke ha barne barnet på besøk for ho går og plukker på ting hele tiden...

Men uansett jeg passer jo på henne de har jo ikke sett etter henne en gang når jeg har vært der! Men det er sånn at alt skal være perfekt der i jula så ja... en liten unge kan jo rote litt veit du! Helt forferdelgi og se noen leker på gulvet som man kan rydde seinere

Skrevet

Jo det er stemor som er sjefen! hehe pappa er tøffel, men men! Jeg kommer aldri til og dra dit etter dette!

Skrevet

jeg sier ikke du skal dra dit, men snakk med din far og forklar ham hvordan du føler det, så slipper det å bli et kjempe gap mellom dere. Jeg snakker selv av erfaring.. Julen er tross alt den største familie høytiden vi har også.. Han har sikkert kjempe lyst til å være med dere..

Skrevet

Nope det går ikke!!!! Hehe det siste ordet er sagt i denne saken, jeg kjenner kjerringa godt! Åhhhh- KJENNER JEG blir så sint!

Skrevet

Ok, da skjønner jeg!

Utrolig kjipt!

:(

Håper dt ordner seg, familie er jo viktig og er det ikke barna som skal være midtpunktet?

Skrevet

Herlighet!!

I vår familie skal hele familien være samlet i julen.

Sånn har det alltid vært. Mine foreldre er skilt, men det skjedde når jeg var 17 år, så vi hadde gode rutiner på det når jeg var liten.

Kan ikke engang tenke meg at min far eller mor skulle nekte oss å komme på julaften, 90% av deres glede er jo at barnebarna kommer!

Har selv en stemor som helt aldri skulle truffet oss, hun vil nok helst bare være med sine egne... Men min far er heldigvis såpass selvstendig at han sier fra til henne.

Nå er foreldrene til både meg og sambo skilt, og vi har til dags dato ikke feiret med begge foreldrene tilstede, men tror faktisk ikke det hadde vært noe problem for noen (uteom min stemor...).

Er det ikke barna det handler om da?

Hadde blirr ganske pissed jeg som deg, ja...

Skrevet

Damn.... Ble trist jeg nå.... Tenk å si noe sånn til sin datter og barnebarn!

Håper virkelig det ordner seg for dere altså....

Hvis ikke kan dere komme å feire julen hos meg;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...