Gå til innhold

Kan noen HJELPE meg, selvom dette bare er TEIT!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på UL tidlig i svangerskapet pga veldig kvalme og ble innlagt.Gynekologen så på babyen og målte den, og sa at jeg var 12-13 uker på vei.babyen var da 5 cm.Hvor mye "feil" kan man da?jeg trodde jeg var 12 uker på vei, så ingen overraskelse.Men mitt spørsmål er:de kan ikke bomme med flere uker?det er snakk om dager?og når hun sa 12-13 og målte babyen, da stemmer det da?jeg skal på ordinær UL til fredag.har hatt to kjærester tett..og ble så fort gravid med min nåværende kjæreste...men det var en mnd mellom xen og min samboer.man kan ikke bomme med en mnd på ul??jeg hadde også mensen 2 ganger etter siste gangen jeg og xen hadde sex.Uff, dette er bare hysteri..men er bare så hysterisk for tiden.og tør ikke si det til noen.håper noen kan berolige meg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok d stemmer :-) vet de tar UL mellom uke 18- 20 ca, for da er fostrene mer like... jeg var til UL m første og da sa hun at jeg var ca 11 uker på vei og målte 5 cm.

Skrevet

De har nok målt rett=) Og hvis de har bommet så vil det nok være med opptil max 2 uker=)

Så tror nok du kan slappe av å nyte svangerskapet, er ganske garantert din samboer som er faren;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...