Gå til innhold

Huff.. Hvorfor våkner hun hele tiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åleier å legge den lille frøkenen i 1930 tida hver kveld, men i det siste har hun begynt å våkne flere ganger. Nå har hun vært oppe 4 ganger siden hun la seg. Hun gråter, ikke hysterisk, mer sutrer. Vil ikke ha mat, har ikke feber... Koser litt med henne så legger hun seg uten protest. Så kan det gå 30-60 min, så er hun våken igjen. Hva er det egentlig som skjer?? Hun er 6 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

muligens tenner. men så lenge hun vet at dere tar henne opp, så vil hun fortsette å våkne omtrent samme tid hele tiden..

Skrevet

akkurat sånn er det her og. han får fler tenner nå. flere klomper i munnen. håper det går over snart. smokken er redningen her i huset:)

Skrevet

Ja, gommene hennes kjennes ut som et månelandskap så det er vel kanskje tenner her også, men lurer på hvor lang tid det tar før de dukker opp. Hun kan vel ikke holde på sånn i uker og måneder?

Og ja, jeg vet at man fort kan venne de til å bli tatt opp når de sutrer, men den kampen får jeg ta senere. jeg er så redd for at det skal være noe alvorlig og da prøver jeg alt jeg kan.

Skrevet

Begge våre har fiiint klart å holde på sånn i uker og måneder... dessverre! Ikke for å skremme deg, men...

Samme "helvete" hver gang det er tenner på gang. Vi gir bare smokken og sier hun må sove, og legger over dyna igjen... Noen ganger må vi smøre på litt dentinox slik at det lindrer litt til hun sovner igjen.

Lykke til!

Skrevet

6 mnds terroren kalte ei her inne det,hehe.

Hadde samme problem da mini var rundt den alderen og da jeg la inn en tråd om det var det mange som svarte at de hadde samme problem.

Eneste jeg kan si er at det gir seg nok....Mini styra et par uker med dette så ga det seg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...