Gå til innhold

Nærmer seg fullmåne igjen jenter=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå viser månen seg stor og rund her oppe hos oss,bare tre dager til fullmåne,naboen(som er halvannen uke over tid)er på føden og venter på riene(vannet gikk lørdag,har et stykke til sykehus her)

noen her som håper det skjer iløpet av uka? =) =)

min jordmor sier hun har erfaring med at ting begynner å "løsne"samtidig med at månen kommer fram igjen, spennende! den 11.sept.var månen helt borte, og her i byen er det maange med termin i september, men de har latt vente på seg til nå altså :) rart hvordan månen ser ut til å virke inn :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får han komme i løpet av uka om han vil eller ikke! Er så LEI! Har ikke termin før 14.okt, men var på kontroll om tirsdag, og legen sa ho trodde han kom iløpet av 14 dager. Fikk 9 dager fortidlig førstegang, så rett i overkant av 2 uker denne gangen hadde vært flott;) Men tulla lurte fullmånen selv om ho kom før tiden da...

Håper på fullmåne-teorien denne gangen;)

Skrevet

Jeg har ikke vært klar for denne teorien før, men NÅ er jeg det !! Jeg er en uke over termin, og har vært klar siden 2 uker før termin.

Nå kan bare månen virke inn her ja ;-) Vil at det skal skje i løpet av uka her ja :-)

Skrevet

Jeg har termin på onsdag , så jeg SKAL føde da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! samma f....

Skrevet

hehe,onsdag passer bra da, er da d skal være fullmåne =) selv har jeg ikke termin før 6.okt,så stresser egentlig ikke så mye ennå. passer egentlig bare på å gjøre mitt for å hjelpe på modningen ;) med bringerbladkapsler og sex og spaserturer med hunden. sånn vinner vi vel alle 3 i familen? ;)

Skrevet

Termin på mandag, så jeg er med.

Slimproppen gikk i uke 35, og fikk da beskjed om max 14 dager...er nå i uke 40!

Har nesten satset penger på fullmånen nå!!!

Men babyen er i seteleie, så får ikke samme trøkket i bekkenet som dere med hodeleie...håper det funker likevel!

:-)

Skrevet

Tror dere på dette?

Kan godt være det er noe i det..men jeg er kanskje bare skeptisk?

Når er det fullmåne?

Skrevet

jeg hat termin på torsdag så onsdagen passer meg utmerket:) Men tipper det blir overtid på meg ja:(

Det er fullmåne den 26 anonym:)

Skrevet

noen mener d kan være noe i at månen gir energi,mens andre tror d har med tyngdekraft å gjøre(sikkert hvordan månen står i forhold til jorda..?) det som var morsomt var at jordmor sa hun hadde erfaring med at d stemte,og sannelig begynnte d å "løsne" med fødene her i helga =)

Skrevet

åj,nå er månen stor og fin :) to stk fra samme svangerskapskurs som oss har nå fått! jordmor fikk rett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...