Solitude Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Tenker på de ullribb buksene som nøstebarn selger, er det gode med tanke på å bruke under vinterdressen ? Ikke så lett å se på de bildene om de er tjukke eller tynne
Go`mamma`n... Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Ull er vel ull, skulle jeg tro. Jeg strikker mine egne ullbukser, og det er varmt, ja.
2flottebarn;) Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Har ikke brukt de på egne barn. Men jobber i barnehage hvor flere barn har hatt disse buksene. De er ganske tynne, men det er jo godt at de ikke er for tjukke for da blir det vanskeligere å bevege seg under dress/regntøy. Anbefaler de gjerne. Tror barna kan ha de ganske lenge også, for de er såpass tynne at de godt kan kjøpes litt for store.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 De er akkurat passe tykke, jeg brukte dem i fjor og det er det beste kjøpet jeg noengang har gjort (selv om jeg er motstander av ull som må håndvaskes...) Har faktisk kjøpt to sett i år ; ) OG jeg maskinvasket de i fjor uten at de ble ødelagte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå