NyttNick Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Bare lurer på om man kan ha de nye reimadressene i tørkeskap...(Har en 2006) Vet at de gamle modellene ikke skulle i tørkeskap..?
Mogop fikk augustgutt Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Kan i allefall tromles og da kan de vel i skap også, trodde de kunne det i fjor også? Heter vel Reimatec+ tror jeg.
NyttNick Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Hadde vært greit å vite før man putter den i tørkeskapet...
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 1. Kan Reimatec ®-produktene tørkes i tørkeskap eller tørketrommel? En del av Reimatec®-overallene er laget av et nytt materiale som tåler tromling, og disse er merket med . Materialet i disse overallene har et spesialbelegg på vrangsiden som er laget for å tåle de høye temperaturene i tørkeskap og -trommel. Reimatec®-produkter uten symbolet for tromling er laget av materialer som kan få dårligere vanntetthet dersom de tørkes i trommel eller tørkeskap. Tatt fra Reima sine nettsider
NyttNick Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 IQ er en fin rød bil... Skulle jo sjekket lappen på dressen først da... Har gjort det nå og det var en fin strek over tørketrommel-merket... Litt kjedelig det da hvis snuppa skal bruke dressen i barnehagen..Men men..
ALIICE Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Har aldri vært noe problem at reima ikke kan tørkes i tørkeskap i bhg!
ApriIbaby Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 De tørker over natten på badet uansett...
ALIICE Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Jepp, den tørker fort, og det er dessuten sjelden at en reimadress blir våt tvers i gjennom (uten at den er vasket selvfølgelig=).
NyttNick Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 Tørker nok over natten ja... Men "problemet" er at de er ute på formiddagen..Så er de inne å spiser..og går som regel ut igjen... Da rekker den ikke tørke... Men er sant da at de sjelden blir gjennomvåte..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Dersom småen rekker å bli såå bløt (han svømmer i alle vanndammer han kan oppdrive, så det har hendt det er kommet litt vann inn nederst ved skoen), så har vi liggende en foret overtrekksbukse (bare sånn billig H&M ting) + jakke som han kan bruke om det er "krise".
NyttNick Skrevet 25. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2007 Blir nok å kjøpe en litt rimeligere reservedress... Tror ikke det er fare for vanndammer her på vinteren når de e mellom 10 og 20 minusgrader så det går nok bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå