Isilra Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Eller mensmurringer er vel mer korrekt å kalle det.. Kan det være tegn på modning? Har hatt endel av det i det siste. Føles akkurat som sånn det føles rett før jeg får mensen. Har aldri vært plaget av noen sterke menssmerter, men når disse kommer "glemmer" jeg at jeg er gravid og tenker "søren, nå kommer mensen igjen" hehe. Men noen som vet om det er tegn på modning? 3 uker igjen
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Ja det er et tegn på modning, men hvis de begynner å komme jevnt og med litt vont i ryggen, samtidig som magen strammer seg litt, så kan det være rier også. Slik var ihvertfall mine rier med føstemann. Fikk ikke det jeg vil kalle vondt før i underkant av en time før pressriene...
Isilra Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Oi, tusen takk for svar Sitter og "kjenner etter" om jeg får rier hele tiden. Hehe. Har jo ingen anelse om hvordan det vil føles.
gladogspent Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg har også menssmerter i dag... kjente det i korsryggen først, men kjenner det også i underlivet... Usikker på om jeg skal sende sms til sambo og gjøre han nervøs .
alines Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg har hatt dette i 2 uker nå... Kommet og gått... Noen dager har jeg hatt det nesten hele tiden... Så kan det gå et par dager hvor jeg ikke kjenner fullt så mye... Ville nok ikke alarmert noen... For det kan ta lang tid før du faktisk havner i fødsel..... Og tro meg, du kjenner stor forskjell når det er skikkelige rier.. Jeg havnet på sykehuset i uke 32 med rier... Man merker forskjell ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå