Gå til innhold

melkeallergi- prøve med melk- hvor rask økning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten vår hadde blod/slim/grønnlig/løs i avføringen, gulping, og prikker rundt munnen. konstatert melkeallergi men prikktest er negativ. jeg fullammet og han reagerte på mine melkeprodukter.

ammer enda, men har begynt å gi små mengder. gitt i 1,5 uker. fra ei halv til 2 t skjeer melk i f m middag. lurer på hvor raskt øke? vi skulle ta en hemofec-med tanke på blod i avf- 3 uker etter oppstart av melk. skulle prøve å gi nå i sept ettersom han hadde alvorlige symptom- men det var bedre enn om det er eksem ifl legen- går fortere over. ser ut til å gå bra, men gir jo ørsmå mengder. men med tanke på han reagerte via mm som og er mer uvanlig- de fleste får utbrudd når de får melk direkte. trodde ikke det skulle gå så bra, men når avf er litt løs(spiste druer- pleier bli løs da), litt grønnlig eller han gulpet litt så tenkte jeg nei han tåler det ikke, sov og dårlig to netter og tenkte off han tåler det ikke- men virket ikke til å ha vondt i magen som før- han gråt aldri tidligerere da allergien var uoppdaget men var urolig i kroppen og måtte bysses i søvn og ammes ofte- da roet han seg alltid. ammer jo enda endel mens melk introduseres, men lurer på hvor fort dere økte? gutten vår er 16 mnd. tusen takk for svar om noen svarer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...