mølle Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Igår kom naboene bort til oss på kvelden. Barna hadde lagt seg og de hadde med seg babysitter. De bor ca 200 meter fra oss. Er dette vanlig. Jeg ble litt sjokkert.
børdi Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 ja det hadde jeg fint gjort.... men vi er aldri hos naboen, så det sp målet trenger jeg ikke ta stilling til hehe
~sjiraff~ Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Vi var hos naboen (de som bor i samme tomannsbolig som oss) med babycall for snart 2 år siden. Følte meg veldig utilpass, så vi har ikke gjort det siden.
Sunniva- og Majamamma Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Er babysitter det samme som babycall? Vet ikke helt om jeg skjønner hva du ble sjokkert over. Det at de lot ungene være hjemme alene, eller at de tok seg bryet med å bruke babycallen?
mølle Skrevet 23. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg ble sjokkert over at de lot ungen være alene hjemme...
Gjest Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Kan ikke si jeg håper det er vanlig.. Ville aldri gått fra ungene hjemme sånn, kanskje hvis jeg skulle levere noe eller noe sånn kjapt, men ikke for å komme på besøk nei..!!
Plutselig_gravid Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Er hos naboen med babycaller ja. Men, så bor vi vegg i vegg. Og den andre 3 meter fremfor:o) Men går inn å sjekker hele tiden allikevel. Hadde ikke tatt sjansen på 200 m tror jeg. Hva om det begynte å brenne?
Sunniva- og Majamamma Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Aha... Ble litt forvirra over overskrifta di, bare. Jeg ville ikke gjort det, tør knapt å gå ut med søpla etter at ungene er lagt en gang - men har vel egentlig ikke gjort meg opp en mening om det er uforsvarlig eller ikke. 200 meter er jo såpass langt at andre babycaller kan slå inn og forstyrre senderen, så jeg synes kanskje det høres litt risikabelt ut... På den annen side løper man jo 200 meter på ...skalvise....ca 20 sekunder, så man er jo relativt tilgjengelig.
2flottebarn;) Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Hadde vært greit hvis vi bodde i samme hus (4-mannsbolig). Men ikke hvis jeg måtte ut av ytterdøra, tenk hvis det blir innbrudd, barnet våkner uten at man hører det eller det blir brann. Vet flere gjør det, men jeg ville ikke følt meg vel med å gjøre det.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 kunne ikke falt meg inn ett sekund å dra over til naboen, går såvidt bort til postkassa/søppelkassa når han sover jeg... stoler ikke på babycallen min for noen ganger har det hendt at han har grått men så har det ikke slått inn på babycallen:(
dione Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 ja det tror jeg er vanlig ja..skal kanskje ikke så mye til før du blir sjokkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå