Gå til innhold

Sosial og hyggelig helg over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne helgen har absolutt stått i selskapelighetens tegn.

Fredagen startet knallbra med familien Gummis på middagsbesøk. Ungene storkoste seg i selskap med hverandre, og vi voksne hadde nok like fint... Det er deilig å være sammen med flott, snille, morsomme, intelligente og fine mennesker...Å så heldig jeg er som har funnet en venninne som Gummis!

Lørdagen hadde vi besøk av et vennepar fra min fortid. Det ble deilig middag med greskb vri, og det var ikke før langt på natt at selskapet tok slutt...da hadde vi snakket om alt og ingenting, ledd, diskutert og nydt store glass vin...*smiler*

Søndagen startet med ekte familiehygge og lang og sen frokost. Så da det nærmet seg hviletid for en sliten Måka, som har blitt ordentlig forkjølet i en fei, dro phantom-mannen avgårde på håndball kamp med eldste jenta, og de to største guttene ble med som heia gjeng.

Så hjem tilo middag før gjengen dro ut igjen. Denne gangen med to fotball-kamper som mål.

Junior og Måka ble hjemme med mamma. Og vi koste oss med film, lang kveldsmat-kos, lesing og god tid.

Da de eldste barna kom hjem ble det ny runde bespisning, før de la seg. Da sank phantom-mannen og jeg ned i sofaen og så en film. Deilig fredelig og nært.

Nå er det rett før jeg finner sengen. Føler meg takknemlig og glad, og vet at jeg føler meg litt mer rede for en ny uke, etter en flott weekend.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott Phantomet! Ingenting er vel bedre enn å kunne nyte livet sammen med familie og gode venner:=)

Skrevet

Godt å starte en ny uke sånn:-)

Skrevet

Herlig og koselig :)

Og en kjempestart på en nye uke!

Skrevet

Takk i lige måde!!!! På å ha funnet deg altså ;-) Og takk for nydelig og kjempekoselig fredagsmiddag! Deilig når både unger og voksne virkelig passer sammen og trives i hverandres selskap.

Tror jeg skal ligge veldig lavt med den lekre bursdagsinvitasjonen vi fikk. Tror nok ikke vår mellomste prinsesse takler å få vite at hun vil gå glipp av heltens store bursdagsfeiring pga mammas høstferieplaner....

Stoooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...