Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Ser de selger disse på barnogleker.no og kjøpte et parr mens jeg først var i gang med ulltøyinnkjøpet :-) Noen som har erfaring meg disse? sitter de godt på en iten barnefot?
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Så på dem idag på obs, og ble ikke så veldig imponert... De virket ganske tynne, og var glatte under, selv om sålen var semsket... Var ikke så godt stramming på dem heller... Vi bruker Robeez og Crocs til lillesnuppa på 15 mnd og til storebror på snart 4, og elsker dem! Særlig Crocsene er verdens beste tøfler, barnehagen elsker dem, og ungene kan gå med dem i mange timer uten å klage :-D Men håper du blir fornøyd med tøflene, jeg har bare sett på dem da, ikke prøvd :-)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Huff da. Høres ikke bra ut. Er så vanskelig over nett, for du ser jo bare et bilde, og må dømme ut i fra det. Ikke alltid så lett ) Vi får håpe du tar helt feil! Hehe..
*Rutletutt* Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jeg tenkte på disse til Milla...men hun er jo bare 8 uker så vet ikke om de er i så små strl engang. Tenkte mer å bruke dem som "sko" til henne når vi skal ut å kjøre ol siden hun ikke bruker sko....tenkte ikke over at det var tøfler engang - de virket veldig glatte under syns jeg.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Jepp, krysser fingrene for at jeg er helt på jordet..! ;-D
Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Om de viser seg og være veldig glatte under kan jeg bare kjøpe sånn påstrykbart antiskli! Det burde gjøre susen. Nå er de bestilt og betalt, så vi får bare gjør det beste ut av det.
*Rutletutt* Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Ja, det går jo an:o) De virket ellers veldig varme og gode, så det blir sikkert bra:o)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 De var jo ikke superdyre heller, så det ordner seg vel. Skulle være barnehagetøffler da, men vi får se når de kommer med posten )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå