Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 istad hadde jeg noe voldsome sikkinger oppi kjeden + nedpress, gjorde ganske vont egentlig.. har hatt masse kraftige kynnere d de siste dagene.. noen som vet om d er noe på gang? er 38+5..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 jeg har hatt denne stikkingen/nedpress følelsen siden uke 38. og sitter her enda med 4 dager igjen til termin. Det kan selvsagt være noe på gang, men for min del har hverken dette eller kraftige kynnere vært tegn... lykke til;)
tobylina Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg har det samme flere ganger om dagen, er nå 38+4 og har hatt det i flere uker. For meg har det kjent ut som UVI, men det er ikke det. Jeg har det også om natten, da er det nesten verre enn på dagen. Men jeg kjenner også mye lenger ned, men tror kanskje det kan være væskeansamling der.... Tror egentlig bare det er en del av modningsprosessen, men vet ikke. Jeg har også kynnere, noen er vonde, mens de fleste er ikke smertefulle. Jeg bare venter nå på at det skal skje noe mer konkret, ikke så mye annet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå