#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Mensen er ca 1uke for sein..håper i grunnen at jeg ikker er gravid.Men er jeg så er jeg.Noen som vil se på meg? født 28.04.82 er mensen for sein siden jeg har gått ned så mye i vekt eller hva?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 på første legget får jeg opp at du er sliten.....ti staver.....at dette kan være årsak, men på bekreftelse fikk jeg opp begerdronningen.....som kan indikere graviditet......men jeg fikk ingen umiddelbar følelse av det.....så jeg gjetter på at det kortet referer til framtid.... uansett...lykke til....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 håper det er bare at jeg er sliten i grunnen.Skal veg og kjøpe meg en test i dag bare forsikerheten...har jo en gutt på snart 5mnd og synes det er mer enn nok med han enda... Tusen takk rama73
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 hei, trakk kort på deg jeg og.. fikk opp beger dronningen og 8 sverd, så for meg så kan det tyde på at du er sliten og har litt mye å stri med(mnetalt?).. men ville nok tatt en test for beger dronningen hos meg og kan tyde på graviditet..kan også være at mensen blir forsinket hvis du tenker mye på det og er redd for å være gravid.. Lykke til! Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 tja testen er kjøpt inn no...så alt som skal skje no er og vente på at jeg må tisse..hehe.Vi får se..skjer det så skjer det. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå