Gå til innhold

Bra fotograf i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en bra fotograf i Trondheim som ikke ribber oss når vi skal bestille bilder? Fame er jo skikkelig dyrt, så tenkte på noen andre. Vet dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke de også dyre da?

Skrevet

Jeg har litt dårlig erfaring med Studio G. Var mye frem og tilbake. Ingenting ble ferdig samtidig, de forstørra fra feil negativ så de måtte gjøre det om igjen osv. Dårlig service da jeg klagde på fargene/lysnivået på den ene forstørrelsen. Var ikke aktuelt å bruke de igjen på nr 2.

Fotograf Eidsmo på melhus er bra.

Skrevet

Ikke i nærheten av Fame..! På Fame må du jo betale i dyre dommer for ALT, Studio G er mer en "vanlig" fotograf, der du betaler for fotograferingen, og bildene på en cd (lav oppløsning da, men allikevel!) + resten av produktene du kan kjøpe utenom er ikke så ille i prisene..! Sjekk ut www.studiog.no

Skrevet

Var inne på siden nå og fant broren min med familie i familiegalleriet hihi. Skal høre med han jeg hva han synes.

Skrevet

Jeg annbefaler fotograf langø på heimdal.

Han er flink og billig. Du kan få to bilder på CD til å kopiere opp selv hvis du skal ha mange (f.eks takkekort)

Skrevet

Min, men vet ikke om han tar bilder sånn utover jobben sin, han lager reklamer og diverse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...