Gå til innhold

Hvor ofte har dere barna på overnatting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke huske sist vi hadde gutten på overnatting. Det er jo selvsagt sunt at barna lærer seg å sove andre steder enn hjemme også, men til en viss grad. Gutten vår er snart to år og begynte i bhg i august. Både jeg og mannen min jobber 100%. Vi har fra hver helg begge to og er hjemme ca fire hver dag. Det sier seg selv da at vi ikke har mye tid til gutten da. Jeg får kjempe dårlig samvittighet hvis vi skal sende han på overnatting i helgene da. Derfor går vi heller ut hver for oss.

Det jeg lurer på nå er hva som er vanlig. Jeg får inntrykk av at mange jeg kjenner ikke har begrensninger for hvor mye besteforeldre skal være barnevakt. Hva mener der andre jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småen på 3 år og 2 mnd har sovet borte kun to netter,det var da lillesøsteren ble født.Og hun er nå 16 mnd og har aldri ligget borte.

Skrevet

Vi har det ikke så altfor ofte.. Som oftest er det pga besteforeldra spør om å ha han..

Skrevet

Er 20mnd og enda ikke vært på overnatting.. ikke hatt behov for det..

Ikke hatt barnevakt heller.

Er noe vi har valgt og ikke pga at vi ikke har muligheter til barnevakt, for det har vi, men har liksom ikke behov for noen av delene.. vi har det fint sånn vi har det

Skrevet

Ikke mange ganger sånn sett han ha sovet borte, men når han gjør det blir det flere netter i slengen, da begge sett med besteforeldre bor langt unna.

Skrevet

Snuppa på 3 (i dag) er på overnatting hos farmor med jevne mellomrom. Er blitt lite siden tidlig på sommeren pga div. Men før det så var det vel 1-2 ganger i mnd.

Skrevet

Gutten vår på 2 1/2 år har ikke vært hjemmefra mange ganger nei.

Pga. lite tilgang til barnevakt, så spør vi svært sjelden om barnevakt, kun når vi må. Det vil si att vi IKKE spør for å gå ut å spise, kino etc.

10 ganger tror jeg sånn ca. han har vært på overnatting totalt.

Skrevet

Da er ikke jeg helt på jordet. Jeg har et stort behov for å være med venner og å ta meg en fest i blandt. Men da må ikke mannen min være med. Så vi ordner oss slik at en av oss er hjemme. Det skal jo ikke være sånn at med en gang en av oss må være alene med barnet så trenger vi barnevakt.

Skrevet

Ca 1 gang i måneden tror jeg. Til tider litt oftere.

Skrevet

Bor 4 timer fra begge sett besteforeldre. Lillegutt på snart 4 år har stort behov for å dra på overnatting hos besteforeldrene. Prøver å få det til en gang i mnd. (blir gjene hver halvannen mnd) Gjerne en langhelg!!

Skrevet

har hatt de på to overnattinger på 3 år og9 mnd,, første gang var eldste 3 år.

Skrevet

Masse. Første gang tror jeg hun var 6-7 mnd, var blant annet borte 1 uke rundt ettårsdagen sin, og en haug langhelger etter dette, hun er 3 år nå. Sundt både for foreldre og unger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...